Výsledky

Pracovné výsledky Alexandra Birčáka

Spoločnosti, v ktorých a pre ktoré pracoval:
 

 

Toastmasters Košice, o.z.

2013 – 2016. Zakladajúci prezident pobočky klubu.

Založil a rozbehol činnosť pobočky celosvetovej vzdelávacej spoločnosti Toastmasters v Košiciach a Poprade.

Pozrite si motivačný príspevok, ktorý naštartoval váhajúcich záujemcov o členstvo k vstupu do klubu:
 

 

Peter Fekete STAVCENTRUM

2007 –2008. Externý riaditeľ marketingu a kouč Petra Feketeho ml.

Dodávateľským spôsobom vedenie marketingového oddelenia spoločnosti, vytvorenie design manuálu, letákov, inzerátov, stánok na výstave a reklamných kampaní.

Koučovanie výkonného manažéra firmy Petra Feketeho ml. pri reorganizacii firmy a pri realizácii obchodných cieľov spoločnosti.
 

Logo, maskot a slogan pre firmu Peter Fekete STAVCENTRUM:
 

 

 

.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Praha.

1998 – 2001. Poradca generálneho riaditeľa.

Podieľal sa na tvorbe a realizácii marketingových a obchodných plánov, na tvorbe nových produktov a ich image a tiež na rozširovaní obchodnej siete.

Spolu s generálnym riaditeľom a marketingovým riaditeľom vytvoril obchodnú stratégiu, vďaka ktorej sa spoločnosť po liberalizácii PZP (česky: povinného ručení) vozidiel stala tretím najväčším poistiteľom PZP v Čechách.
 

Videoreferencia:
 

 

.
 

 

Linde Technoplyn, a.s., Praha.

1997 – 2000. Riaditeľ marketingu.

Vytváral obchodné a marketingové plány, uskutočňoval controlling a reporting pre nemeckú materskú spoločnosť. Koordinoval cenovú politiku, podporu predaja a reklamu.

Akčný plán Corgon, na podporu predaja plynov na zváranie priniesol zvýšenie predaja o 39,2 %, aj keď plánovaný nárast predaja bol 15,8 %.

V pravo je plagát zváračskej súťaže o „Zlatý pohár Linde“, jednej z akcií Akčného programu Corgon.
 

 
.
 

Wüstenrot – stavební spořitelna, a.s., Praha.

1994 – 1997. Riaditeľ marketingu.

Vytvoril nový produkt na podporu hromadného predaja stavebného sporenia pre bytové domy – Rekofond Wüstenrot.

Zaviedol novú marketingovú stratégiu. Tá spolu s rozsiahlou reklamnou kampaňou viedla k ročnému nárastu predaja o 26 %.

Billboard spoločnosti sa umiestnil na druhom mieste hodnotenia časopisu pre reklamu (Stratégie, 1996).
 

 

Sokolovské strojírny, a.s., Sokolov.

1993 – 1995. Predseda predstavenstva.
 

 

IKS Komerční banky, a.s.

1991 – 1994. Vedúci predaja.

Podieľal sa na založení druhého najväčšieho fondu z prvej vlny kupónovej privatizácie.
 

 

Chcete vedieť, ako sa môže aj Vaša firma posunúť dopredu?
Za opýtanie nič nedáte – prvá konzultácia je zdarma. Sami sa potom rozhodnete, či Vám poradenstvo Alexandra Birčáka vyhovuje.
 

Volajte priamo Alexandrovi Birčákovi: +421 904 864 912,