Pracovné výsledky Alexandra Birčáka
Spoločnosti, v ktorých a pre ktoré pracoval:
Toastmasters Košice, o.z.
2013 – 2016. Zakladajúci prezident pobočky klubu.
Založil a rozbehol činnosť pobočky celosvetovej vzdelávacej spoločnosti Toastmasters v Košiciach a Poprade.
Pozrite si motivačný príspevok, ktorý naštartoval váhajúcich záujemcov o členstvo k vstupu do klubu:
Peter Fekete STAVCENTRUM
2007 –2008. Externý riaditeľ marketingu a kouč Petra Feketeho ml.
Dodávateľským spôsobom vedenie marketingového oddelenia spoločnosti, vytvorenie design manuálu, letákov, inzerátov, stánok na výstave a reklamných kampaní.
Koučovanie výkonného manažéra firmy Petra Feketeho ml. pri reorganizacii firmy a pri realizácii obchodných cieľov spoločnosti.
Logo, maskot a slogan pre firmu Peter Fekete STAVCENTRUM:
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Praha.
1998 – 2001. Poradca generálneho riaditeľa.
Podieľal sa na tvorbe a realizácii marketingových a obchodných plánov, na tvorbe nových produktov a ich image a tiež na rozširovaní obchodnej siete.
Spolu s generálnym riaditeľom a marketingovým riaditeľom vytvoril obchodnú stratégiu, vďaka ktorej sa spoločnosť po liberalizácii PZP (česky: povinného ručení) vozidiel stala tretím najväčším poistiteľom PZP v Čechách.
Videoreferencia:
Linde Technoplyn, a.s., Praha.
1997 – 2000. Riaditeľ marketingu.
Vytváral obchodné a marketingové plány, uskutočňoval controlling a reporting pre nemeckú materskú spoločnosť. Koordinoval cenovú politiku, podporu predaja a reklamu.
Akčný plán Corgon, na podporu predaja plynov na zváranie priniesol zvýšenie predaja o 39,2 %, aj keď plánovaný nárast predaja bol 15,8 %.
V pravo je plagát zváračskej súťaže o „Zlatý pohár Linde“, jednej z akcií Akčného programu Corgon.
Wüstenrot – stavební spořitelna, a.s., Praha.
1994 – 1997. Riaditeľ marketingu.
Vytvoril nový produkt na podporu hromadného predaja stavebného sporenia pre bytové domy – Rekofond Wüstenrot.
Zaviedol novú marketingovú stratégiu. Tá spolu s rozsiahlou reklamnou kampaňou viedla k ročnému nárastu predaja o 26 %.
Billboard spoločnosti sa umiestnil na druhom mieste hodnotenia časopisu pre reklamu (Stratégie, 1996).
Sokolovské strojírny, a.s., Sokolov.
1993 – 1995. Predseda predstavenstva.
IKS Komerční banky, a.s.
1991 – 1994. Vedúci predaja.
Podieľal sa na založení druhého najväčšieho fondu z prvej vlny kupónovej privatizácie.
Chcete vedieť, ako sa môže aj Vaša firma posunúť dopredu?
Za opýtanie nič nedáte – prvá konzultácia je zdarma. Sami sa potom rozhodnete, či Vám poradenstvo Alexandra Birčáka vyhovuje.
Volajte priamo Alexandrovi Birčákovi: +421 904 864 912,