Pozor, manipulácia!

Ako zvládať manipuláciu v práci i vo vzťahu.

Alebo: Pozor, manipulácia!

 

Emočná inteligencia v práci

Manipulácia.

Stretávate sa s manipulatívnym správaním v práci, alebo v osobnom živote?

Stretnutie s manipulátorom býva obvykle nepríjemné – buď jeho manipulácii podľahneme a spravíme niečo, čo by sme za bežných okolností nespravili. Alebo manipuláciu odmietneme, no zostane nám po nej horká spomienka.

Ako odolávať manipulácii a zachovať si pri tom dobrú náladu?

Pochopením psychologických mechanizmov, ktoré fungujú pri manipulácii, získate návod na úspešnú obranu pred manipuláciou a jasnú hlavu bez výčitiek.
 

 

Praktická ukážka:

Pozrite si, ako som zvládol manipuláciu od neznámej osoby v reštaurácii tu:


 

 

Obsah školenia:

  • Aký je rozdiel medzi manipuláciou, motiváciou a presvedčovaním.
  • Rola emócií pri manipulácii ľudí.
  • Ako rozpoznať manipuláciu.
  • Podľa čoho spoznáme manipulátora.
  • Rôzne typy manipulácie, manipulatívne hry.
  • Prečo ľudia manipulujú, psychické predpoklady vedúce k manipulatívnemu správaniu.
  • Manipulatívne metódy a taktiky.
  • Ako sa brániť manipulácii.
  • Ako využiť kritické myslenie pri obrane pred manipuláciou.
  • Šesť zásad pri zvládaní manipulatívneho správania.

 
Cieľom školenia je zlepšiť Vašu schopnosť odolávať manipulácii.
Veľká časť školenia sa venuje tréningu modelových situácií, diskusii, analýze emócií a hľadaniu úspešných riešení na predpripravených príkladoch z praxe.
 

Prednáša:
RNDr. Alexander Birčák, poradca, kouč a lektor.
(Bývalý riaditeľ marketingu Wüstenrotu Praha, bývalý riaditeľ marketingu Linde Gas Praha a bývalý predseda predstavenstva Sokolovských strojíren.)

Prečo prísť na školenia Alexandra Birčáka: čítajte viac >>>
 

 

Čo o školení napísali jeho účastníci:

– Naučila som zvládať rôzne nátlakové situácie. Uvedomila som si, že pri komunikácii sa nedá nemanipulovať, otázka je, či to je etická, alebo neetická manipulácia.
Gabriela Sedláčková, nákupca špecialista, Prvá stavebná sporiteľňa, a.s.
 

– Získal som nové informácie pre riešenie konfliktov, ako zvažovať odpovede a nedať sa zmanipulovať – vtiahnúť do zbytočnej debaty. Ako byť konštruktívny.
JUDr. Peter Olšavský, konateľ Sechmet s.r.o.
 

Ďalšie referencie našich školení nájdete tu >>>
 

plán

Miesta, kde som školil / konzultoval

Kedy sa koná toto školenie:

Termín školenia stanovíme na základe záujmu, trvanie 2 dni, od 9:00 – 16:00 hod.

Toto školenie sa koná prezenčne, alebo online prostredníctvom ZOOM.

Školenie je interaktívne. Maximálny počet účastníkov je 15 osôb.
 
 
Cena školenia: od 160,- €/osoba. Cena je konečná, nie sme platiteľmi DPH.
 

 

Máte o toto školenie záujem ako jednotlivec, alebo pre skupinu vo vašej spoločnosti?

Vyplňte prosím tento formulár, do ďalšieho pracovného dňa sa vám ozveme:
 

    Chcem sa opýtať na školenie/konzultácie

    Meno, priezvisko a titul (povinné):

    Telefón (povinné):

    Váš email (povinné):

    Funkcia v spoločnosti/názov spoločnosti:

    Uveďte rozsah školenia/konzultácií (1 hod., pol dňa, X dní ...):

    Zvoľte, o čo máte záujem:
    mám záujem o školenie pre skupinumám záujem o školenie pre sebamám záujem o konzultácie pre seba.

    O akú tému školenia / konzultácií máte záujem:

    Koľko chcete do svojho vzdelávania / konzultácií investovať?
    do 500 €do 1 200 €do 2 400 €nad 2 400 €

    Vaša správa - na čo sa chcete opýtať:

    Zaslaním tejto otázky súhlasím s tu uvedenými s Ochranou osobných údajov >>>

    Ak ste formulár vyplnili správne, objaví sa pod tlačítkom dole potvrdenie o jeho prijatí. Ak nevyplníte všetky požadované položky, objaví sa tam výzva k ich oprave.