fbpx

Manažérske nástroje na prekonanie krízy

Aké otázky by ste si mali klásť, aby ste prekonali ťažké časy.
 

Karanténa nás na dlhé týždne zavrela do izolácie, priniesla prepad zákaziek, hromadné prepúšťanie, celým odvetviam hrozí pokles, alebo aj likvidácia. Kríza prišla takým spôsobom, ako ju nikto nečakal – ako blesk z jasného neba.

Vo väčšine firiem dochádza k väčším, alebo menším zmenám, medzi podnikateľmi zavládla veľká neistota.

Možno si kladiete otázku, ako dlho to ešte v takom režime vydržíte. Možno si kladiete otázku, čo by ste mali teraz urobiť, aby ste do budúcnosti zabezpečili ziskovosť a minimalizovali straty. A možno si ani nechcete položiť otázku, čo potom, ak to po niekoľkých mesiacoch nevydržíte.

Predstavte si, že máte plán, čo robiť, aby ste aj v ťažkých časoch zarobili dosť peňazí, udržali pracovné miesta pre svojich ľudí a úspešne zvládali obrovský stres, ktorý ešte len príde.
 

Koronakríza je tu síce po prvý krát, ale v skutočnosti je to kríza ako každá iná. Je to situácia, keď nám zabehnuté veci prestali fungovať a my buď nájdeme alternatívu, iné spôsoby, ako poskytovať svoje produkty a služby, alebo sa zoznámime s dnom priepasti z blízka.

V dobrých časoch zmeny robiť môžeme, v čase krízy zmenu robiť musíme, ak chceme tú krízu prežiť.
 

Pripravil som pre vás webinár, na ktorom predstavím sadu manažérskych nástrojov na prekonanie krízy.

Dozviete sa tam:
– 3 typy manažérov vo vzťahu k zmene,
– 5 etáp riešenia problému,
– cena za zmenu v čase krízy,
– stav mysle pri riešení úloh a problémov,
– čo robiť ďalej.
 

Pre koho je webinár určený:
Riaditelia, manažéri, podnikatelia, živnostníci, záujemcovia o prekonanie krízy.
 

Kedy a kde:
Štvrtok 21.5.2020 od 17:00 – 19:00 hod.
Webinár sa koná online cez internet, takže netreba nikam chodiť a môžete si ho pozrieť aj z domu.

Ak by ste sa ho nemohli zúčastniť v daný čas, tak si ho môžete počas 14 dní pozrieť zo záznamu – trebárs aj viackrát.

Deň pred vysielaním webinára vám do emailu pošlem URL link na pripojenie.
 

Cena vstupenky: 59 €. Nie sme platiteľmi DPH.
 

Zaujalo Vás toto školenie? Využite Zľavu Predpredaj 30%.

Cena v predpredaji: 39 €, do štvrtka 14.5.2020 do 24:00 hod.
 

Ako zaplatiť za vstupenku?
Za vstup na školenie môžete zaplatiť platobnou kartou, alebo na zálohovú faktúru.
Pri platbe kartou vám vystavíme faktúru druhý pracovný deň po zaplatení.

Zaplaťte za vstupenku kartou tu >>>
 

Pre platbu na faktúru použite „Prihlášku na online webinár“. Po prihlásení vám do ďalšieho pracovného dňa vystavíme zálohovú faktúru, ktorú uhradíte pred školením. Po školení vám pošleme riadnu zúčtovaciu faktúru.

Link na pripojenie na webinár vám zašleme po prijatí úhrady na náš účet. Ak príde platba po webinári, pošleme vám link na záznam z webinára. Po webinári vám zašleme riadnu zúčtovaciu faktúru.
 

 

Prihláška na online webinár:

Manažérske nástroje na prekonanie krízy.

Vo štvrtok 21.05. od 17:00 do 19:00 hod.

Cena 59 €. Nie sme platitelia DPH.
Zľavu Predpredaj 30% Vám odpočítame pri včasnej platbe.

Tu uveďte svoje osobné a firemné údaje:

Meno, priezvisko a titul účastníka: (požadované)

Funkcia v spoločnosti:

Obchodné meno spoločnosti:

Sídlo spoločnosti - adresa (ulica, číslo, PSČ, obec):

IČO:

DIČ/ IČ DPH:

Telefón (povinné):

Váš email (povinné):

Poznámka:

Zaslaním tejto prihlášky súhlasím s tu uvedenými Obchodnými podmienkami školenia >>> a s Ochranou osobných údajov >>>

Ak ste prihlášku vyplnili správne, objaví sa pod tlačítkom dole potvrdenie o jej prijatí. Ak nevyplníte všetky požadované položky, objaví sa tam výzva k ich oprave.