fbpx

Manažérske nástroje na prekonanie krízy

Aké otázky by ste si mali klásť, aby ste prekonali ťažké časy.
 

Niektoré firmy priviedla karanténa a hygienické opatrenia do ťažkostí. Iné firmy sa ale dokázali preorientovať na zmenené podmienky a utešene rastú.

Kríza je príležitosťou pre nové nápady a spôsoby podnikania. V dobrých časoch zmeny robiť môžeme, v čase krízy zmenu robiť musíme, ak chceme tú krízu prežiť.
 

Predstavte si, že máte plán, čo robiť, aby ste aj v ťažkých časoch zarobili dosť peňazí, udržali pracovné miesta pre svojich ľudí a úspešne zvládali obrovský stres, ktorý je s tým spojený.

 

Pripravil som pre vás webinár, na ktorom predstavím sadu manažérskych nástrojov na prekonanie krízy.

Dozviete sa tam:
1. Spôsoby vedenia firmy v kríze.
2. Cena za prispôsobenie sa novej situácii.
3. Ako nastaviť svoju myseľ pri zmene.
4. Kde hľadať nové príležitosti.
5. Nástroje na uskutočnenie zmeny.

 

Pre koho je webinár určený:
Riaditelia, manažéri, podnikatelia, živnostníci, záujemcovia o prekonanie krízy.
 

Webinár je pre vás, pokiaľ:
1. Chcete vedieť, ako funguje zavádzanie zmien vo firmách.
2. Nechcete prešľapovať v mláke, radšej hľadáte riešenia.
3. Radi sa inšpirujete tými najúspešnejšími.
 

Čo o tomto školení povedali jeho účastníci:

– Pred šiestimi rokmi sme prechádzali veľkou organizačnou zmenou. S každou zmenou sú spojené strach, obavy a demotivácia ľudí. Zúčastnil som sa školenia Alexandra Birčáka o motivácii a myšlienky zo školenia som využil vo svojom tíme. Vďaka tomu sme potom predbehli o niekoľko konských dĺžok našich kolegov v iných regiónoch.
Každému, kto rieši zmeny vo firme odporúčam školenia Alexandra Birčáka ako veľmi inšpiratívne a ktoré vám pomôžu ľahšie prejsť tou zmenou.

Ing. Marek Darida, regionálny riaditeľ, Prvá stavebná sporiteľňa, a.s.

– Veľmi zaujímavý webinár. Najviac ma zaujala myšlienka, že na prekonanie krízy nestačí vizionár, ale potrebujeme spoluprácu aj s rozdeľovačom úloh a ľuďmi činu.
Richard, manažérsky poradca.

– Oslovila ma myšlienka zdieľania spoločných skúseností v Mastermind skupine s ľuďmi, ktorí robia podobné veci ako ja. Nebojovať s nimi, ale spolupracovať a navzájom sa inšpirovať.
Helena, podnikateľka.
 

Kedy a kde sa webinár koná:
Utorok 22.9.2020 od 14:00 – 16:00 hod.
Webinár sa koná online cez internet, takže netreba nikam chodiť a môžete si ho pozrieť zo svojej kancelárie, alebo z domu.

Deň pred vysielaním webinára vám do emailu pošlem URL link na pripojenie.
 

Konečná cena vstupenky: 59 €. (Nie sme platiteľmi DPH.)
 

Brány na školenie sa zatvoria v piatok 18.9.2020 o 24:00. Na prihlásenie vám zostáva ešte:
 

countdownmail.com
 

 

Je nám ľúto, idete neskoro.