Manažérske nástroje na prekonanie krízy

Aké otázky by ste si mali klásť, aby ste prekonali ťažké časy.
 

Niektoré firmy priviedla karanténa a hygienické opatrenia do ťažkostí. Iné firmy sa ale dokázali preorientovať na zmenené podmienky a utešene rastú.

Kríza je príležitosťou pre nové nápady a spôsoby podnikania. V dobrých časoch zmeny robiť môžeme, v čase krízy zmenu robiť musíme, ak chceme tú krízu prežiť.
 

Predstavte si, že máte plán, čo robiť, aby ste aj v ťažkých časoch zarobili dosť peňazí, udržali pracovné miesta pre svojich ľudí a úspešne zvládali obrovský stres, ktorý je s tým spojený.

 

Pripravil som pre vás webinár, na ktorom predstavím sadu manažérskych nástrojov na prekonanie krízy.

vyhorenie

.

Dozviete sa tam:
1. Spôsoby vedenia firmy v kríze.
2. Cena za prispôsobenie sa novej situácii.
3. Ako nastaviť svoju myseľ pri zmene.
4. Kde hľadať nové príležitosti.
5. Nástroje na uskutočnenie zmeny.

 

Pre koho je webinár určený:
Riaditelia, manažéri, podnikatelia, živnostníci, záujemcovia o prekonanie krízy.
 

Webinár je pre vás, pokiaľ:
1. Chcete vedieť, ako funguje zavádzanie zmien vo firmách.
2. Nechcete prešľapovať v mláke, radšej hľadáte riešenia.
3. Radi sa inšpirujete tými najúspešnejšími.
 


 

Čo o tomto školení povedali jeho účastníci:

– Pred šiestimi rokmi sme prechádzali veľkou organizačnou zmenou. S každou zmenou sú spojené strach, obavy a demotivácia ľudí. Zúčastnil som sa školenia Alexandra Birčáka o motivácii a myšlienky zo školenia som využil vo svojom tíme. Vďaka tomu sme potom predbehli o niekoľko konských dĺžok našich kolegov v iných regiónoch.
Každému, kto rieši zmeny vo firme odporúčam školenia Alexandra Birčáka ako veľmi inšpiratívne a ktoré vám pomôžu ľahšie prejsť tou zmenou.

Ing. Marek Darida, regionálny riaditeľ, Prvá stavebná sporiteľňa, a.s.

– Veľmi zaujímavý webinár. Najviac ma zaujala myšlienka, že na prekonanie krízy nestačí vizionár, ale potrebujeme spoluprácu aj s rozdeľovačom úloh a ľuďmi činu.
Richard, manažérsky poradca.

– Oslovila ma myšlienka zdieľania spoločných skúseností v Mastermind skupine s ľuďmi, ktorí robia podobné veci ako ja. Nebojovať s nimi, ale spolupracovať a navzájom sa inšpirovať.
Helena, podnikateľka.
 

Kedy a kde sa koná tento ONLINE workshop:

Vo štvrtok 25.11.2021 od 10:00 – 12:00 hod.

Toto školenie sa koná online. Emailom Vám pošlem návod na pripojenie sa do vysielania a tiež pracovné listy na poznámky, ktoré vám pred školením odporúčam vytlačiť.

Školenie je interaktívne. Maximálny počet účastníkov je 10 osôb.
 

Cena školenia: 59,- € (cca 1 600,- Kč)/osoba. Cena je konečná, nie sme platiteľmi DPH.
 

 

Zaujalo Vás toto školenie? Využite Zľavu Predpredaj 30%.

Cena v Predpredaji je 39 € (cca 1 100,- Kč). Predpredaj končí vo štvrtok 18.11.2021 o polnoci.

 
OBCHODNÉ PODMIENKY ŠKOLENIA: čítajte viac >>>
 

Ako sa prihlásiť?

Za vstup na školenie môžete zaplatiť platobnou kartou stlačením oranžového tlačítka „Prihláste sa na školenie tu“, alebo bankovým prevodom.
 


 

Pre platbu bankovým prevodom použite „Prihlášku na online školenie“ tu dole. Po prihlásení vám do ďalšieho pracovného dňa vystavíme zálohovú faktúru, ktorú uhradíte pred školením. Po školení vám pošleme riadnu zúčtovaciu faktúru.
 

    Prihláška na online školenie:

    Manažérske nástroje na prekonanie krízy.

    Štvrtok 25.11.2021 od 10:00 - 12:00 hod.

    Cena 59 €. Nie sme platitelia DPH.
    Zľavu Predpredaj 30% Vám odpočítame pri včasnej platbe.

    Tu uveďte svoje osobné a firemné údaje:

    Meno, priezvisko a titul účastníka: (požadované)

    Funkcia v spoločnosti:

    Obchodné meno spoločnosti:

    Sídlo spoločnosti - adresa (ulica, číslo, PSČ, obec):

    IČO:

    DIČ/ IČ DPH:

    Telefón (povinné):

    Váš email (povinné):

    Poznámka:

    Zaslaním tejto prihlášky súhlasím s tu uvedenými Obchodnými podmienkami školenia >>> a s Ochranou osobných údajov >>>

    Ak ste prihlášku vyplnili správne, objaví sa pod tlačítkom dole potvrdenie o jej prijatí. Ak nevyplníte všetky požadované položky, objaví sa tam výzva k ich oprave.