Ako zvládať problematických klientov

Ako zvládať problémových klientov v stavebníctve

 
Majiteľ stavebnej firmy mi popísal správanie problémového klienta. Ten príde a povie: „Mám projekt na 1,4 milióna €, postavte mi ho za milión.“

Tak mu z neho vyškrtáme nejaké veci, upravíme projekt. On ale potom povie – „A žalúzie nebudú elektrické? Naceňte mi, koľko by to stálo, keby neboli manuálne, ale elektrické.
Jéé, to je strašne veľa. Tak to nechajme tak, ako to je.“

„Toto zopakuje ešte niekoľko krát. Nás to ale stojí prácu naviac, ktorú nikto nezaplatí,“ pokračoval majiteľ.

A nakoniec klient ešte zadrží poslednú splátku ceny za dielo s tým, že ju zaplatí až o 2 roky, keby niečo ešte vyskočilo.
Chcel by som sa ísť pozrieť do stavebnej firmy, v ktorej si s tým vedia rady, ako to robia tam.“
 

Preto sme pre majiteľov/riaditeľov stavebných firiem pripravili toto školenie – workshop, v ktorom si preberieme:
– techniky zvládania klientovej manipulácie,
– právne kroky pri neplnení zmluvy zo strany klienta, a
– na ktorom budete môcť medzi sebou zdieľať najlepšie praktiky (best practices) pri jednaní s problémovými klientmi.
 

Program školenia – workshopu:
1. Rôzne stratégie pri vyjednávaní s klientom.
2. Techniky zvládania manipulatívneho správania klienta.
3. Chirurgická krutosť pri jednaní s problémovým klientom.
4. Dobrá zmluva o dielo.
5. Súdne a exekučné vymáhanie pohľadávok.
6. Poistenie pohľadávok Euler Hermes proti neplateniu.
7. Diskusia – odpovede na otázky účastníkov.
 

Komu je školenie určené:
manažérom, riaditeľom, majiteľom stavebných firiem, záujemcom o problematiku.

Cieľom školenia je ukázať vám, ako je možné podnikať v stavebníctve trvalo udržateľným spôsobom a tiež zdieľať najlepšie praktiky pri jednaní s klientami.
 

Chcem sa prihlásiť >>>
 
Prednášajú:
RNDr. Alexander Birčák, manažérsky poradca, body programu 1 – 3.
Mgr. Roman Birčák, advokát, body programu 4 – 5.
Kamil Kunco, obchodný manažér poisťovne EULER HERMES SA, bod programu č. 6.
 

Kedy a kde sa školenie koná:

Školenie trvá od 9:00 do 16:00 hod.
 

Cena školenia: 290 €/osoba bez DPH. Nie sme platiteľmi DPH.
Cena zahŕňa občerstvenie, pracovné materiály a obed.

Zaujalo Vás toto školenie? Využite zľavu Predpredaj 30%.
Zaplaťte za školenie 14 dní pred konaním a cena bude 203 €/osoba.
 

Množstevná zľava 10%. Pri účasti dvoch a viacerých účastníkov na jednu faktúru je zľava 29 €/osobu.

Zľavy je možné kombinovať. Výsledná cena po uplatnení všetkých zliav je 174 € bez DPH.
 
Termín vo Vašom meste nebol ešte určený? Chcete, aby sme Vás osobne upozornili, až termín určíme? Prihláste sa nezáväzne už teraz rovnakou prihláškou.
 

 

Prihláste sa na školenie:

Ako zvládať problémových klientov v stavebníctve

1 deň, 290,-€ (7.250,- Kč) / osoba, 9.00 - 16.00 hod..

Zvoľte si mesto a termín školenia:

Kežmarok, upresníme.Bratislava, upresníme.Košice, upresníme.Praha, upresníme.


Tu uveďte svoje osobné a firemné údaje:

Počet prihlásených účastníkov, vrátane Vás:

Meno, priezvisko a titul účastníka: (požadované)

Funkcia v spoločnosti:

Obchodné meno spoločnosti:

Sídlo spoločnosti - adresa (ulica, číslo, PSČ, obec):

IČO:

DIČ/ IČ DPH:

Telefón (povinné):

Váš email (povinné):

Poznámka:

Zaslaním tejto prihlášky súhlasím s tu uvedenými Obchodnými podmienkami školenia >>> a s Ochranou osobných údajov >>>

Ak ste prihlášku vyplnili správne, objaví sa pod tlačítkom dole potvrdenie o jej prijatí. Ak nevyplníte všetky požadované položky, objaví sa tam výzva k ich oprave.

 
Po odoslaní prihlášky Vám obratom vystavíme zálohovú faktúru. Riadnu faktúru dostanete na školení.