Ako zvládať manipuláciu pri predaji a nákupe.
Predávate nejaké produkty? Nakupujete tovar a služby? Stáva sa vám, že vás obchodní partneri „zaženú do kúta?“ Obchodné jednania sú obľúbeným miestom pre manipuláciu, ktorou sa jeden z partnerov snaží získať neoprávnené výhody na úkor druhého.
Zmanipulovaný človek sa cíti nepríjemne – buď manipulácii podľahne a urobí niečo, čo by za bežných okolností neurobil. Alebo manipuláciu odmietne, za čo si vyslúži manipulátorove výčitky a obvinenia, takže sa znova cíti nepríjemne.
Ako zvládať manipuláciu a zachovať si pri tom dobrú náladu?
Pochopením psychologických mechanizmov, ktoré fungujú pri manipulácii, získate návod na úspešnú obranu pred manipuláciou a jasnú hlavu bez výčitiek.
Témy školenia:
• Aký je rozdiel medzi manipuláciou, motiváciou a presvedčovaním.
• Rola emócií pri manipulácii ľudí.
• Rôzne typy manipulácie, manipulatívne hry.
• Manipulatívne metódy a taktiky.
• Šesť zásad pri zvládaní manipulatívneho správania.
• Komunikačné nástroje na zvládanie manipulácie.
• Vecná odolnosť pri manipulácii.
• 4 typy psychologickej manipulácie.
• Nácvik zvládania rôznych typov manipulácie.
Cieľom školenia je zlepšiť Vašu schopnosť odolávať manipulácii pri obchodných rozhovoroch.
Veľká časť školenia sa venuje tréningu modelových situácií, diskusii, analýze emócií a hľadaniu úspešných riešení na predpripravených príkladoch z praxe.
Trvanie školenia: 2 dni (14 hod.)
Pozrite si krátku upútavku na školenie tu:
httpv://www.youtube.com/watch?v=myu8vpTePSA
Prednáša:
RNDr. Alexander Birčák, poradca, kouč a lektor.
(Bývalý riaditeľ marketingu Wüstenrotu Praha, bývalý riaditeľ marketingu Linde Gas Praha a bývalý predseda predstavenstva Sokolovských strojíren.)
Prečo prísť na školenia Alexandra Birčáka: čítajte viac >>>
Čo nám o tomto školení napísali jeho účastníci:
– Naučila som zvládať rôzne nátlakové situácie. Uvedomila som si, že pri komunikácii sa nedá nemanipulovať, otázka je, či to je etická, alebo neetická manipulácia.
Gabriela Sedláčková, nákupca špecialista, Prvá stavebná sporiteľňa, a.s.
– Získal som nové informácie pre riešenie konfliktov, ako zvažovať odpovede a nedať sa zmanipulovať – vtiahnúť do zbytočnej debaty. Ako byť konštruktívny.
JUDr. Peter Olšavský, konateľ Sechmet s.r.o.
Pre koho je školenie určené:
Pre obchodníkov, podnikateľov, riaditeľov, vedúcich pracovníkov a záujemcov o tématiku.
Kde sa koná toto školenie:
Kdekoľvek na území Slovenska alebo Česka podľa Vášho výberu.
Cena školenia:
Prezenčné školenie: 598 €/osoba,
Online školenie: 478 €/osoba,
Pri viacerých účastníkoch z jednej organizácie poskytujeme zľavy.
Skupina 10 – 15 osôb: 2 400,- €/2 dni.
Cena je konečná, nie sme platiteľmi DPH. Pre menšie skupiny stanovíme cenu individuálne.
Máte o toto školenie záujem?
Napíšte nám názov školenia, pre koľko osôb a či sa jedná o online/prezenčné školenie do tohto formulára: