Ako efektívne predávať.
Je pre Vás obchodovanie boj kto z koho, alebo dávate prednosť priateľskej spolupráci?.
Ak v podnikaní ide v prvej rade o peniaze, často to vedie k neľútostnému boju o cenu a výbuchom negatívnych emócií.
Ako byť lepším obchodníkom?
Odpoveď je jednoduchá: ovládnite svoje emócie, potom skôr dokážete zmeniť emócie svojho partnera. Radosť, strach, hnev a smútok sú kybernetické povely, ktoré pri neznalosti môžu Váš obchod zničiť. Ak ale viete, ako ich svojmu partnerovi namiešať, privedú Vás k dlhodobému dobrému obchodu.
Čo ak sa partner zasekol a niet s ním rozumnej reči?
Príčinou nerozumného správania sú psychické bloky. Niektoré bloky môžete sami zrušiť, alebo použiť nátlakové techniky.
Ak pochopíte princíp fungovania emócií, dokážete lepšie ovládať sami seba, aj ľudí vo Vašom okolí. Tak sa prejavuje emočná inteligencia. Po tomto školení budete vedieť, ako lepšie využiť emócie pri obchodovaní a vyjednávaní. Získate tak výhodu pred ľuďmi, ktorí viac spoliehajú na silu peňazí, či len na svoje pocity.
Nejde o teóriu, dôležitá je prax.
Dozviete sa a vyskúšate si techniky práce s emóciami pri obchodovaní, ktoré v praxi naozaj fungujú.
Cieľom školenia je zlepšiť Vaše vyjednávanie s inými ľuďmi.
Veľká časť školenia sa venuje diskusii, analýze emócií pri obchodovaní a hľadaniu úspešných riešení na príkladoch z praxe.
Na školení nájdete odpovede na tieto otázky:
Kedy je obchod boj a kedy spolupráca?
Čím sa líši jednorázový a opakovaný obchod?
Aké faktory podporujú opakovaný obchod?
Čím sa líši dobrý obchod od zlého obchodu?
Aký faktor najviac podporuje dobrý obchod?
Aké sú nátlakové obchodné techniky a ako sa proti nim brániť?
Aké sú typy zákazníkov?
Ako funguje nákupné rozhodovanie?
Aké sú najčastejšie námietky?
Ako sa pripraviť na námietky?
Aké sú typy predávajúcich?
Aké psychické bloky obchodu pomáhajú a škodia?
Ako prekonať jednotlivé psychické bloky pre úspešné obchodovanie?
Z obsahu školenia:
- rola emócii pri výmene a obchodovaní, (emočná inteligencia),
- rôzne typy výmeny: obchod, dar, obeť, pokuta,
- tri spôsoby reakcie na cudziu vôľu, (akcia a reakcia),
- spôsob tvorby postojov a ich využitie pri výmene a obchodovaní,
- tri stupne riešenia problému,
- spontánny a rôzne typy nátlakového obchodu,
- obrana proti nátlakovým obchodným technikám,
- psychické bloky prekážajúce a pomáhajúce obchodu,
- spôsoby riešenia problematických situácií – dohodnutie kontraktu.
Školenie trvá 1 deň, od 9.00, do 16.00 h.
Prednáša:
RNDr. Alexander Birčák, poradca, kouč a lektor.
(Bývalý riaditeľ marketingu Wüstenrotu Praha, bývalý riaditeľ marketingu Linde Gas Praha a bývalý predseda predstavenstva Sokolovských strojíren.)
Prečo prísť na školenia Alexandra Birčáka: čítajte viac >>>
Čo nám o školení „Ako ovládať emócie pri obchodovaní“ napísali jeho účastníci:
Najzaujímavejšie boli pre mňa informácie o rozdelení zákazníkov podľa emócií a ich typológia. Myslím si, že školenie je pre každého, kto vo svojej práci prichádza do styku s ľuďmi a musí vedieť ovládať svoje emócie.
Natália Tomčíková, sales manager Educiation s.r.o., Bratislava.
Poznatky zo školenia mi pomohli vyriešiť dlhotrvajúci problém s bývalou kolegyňou. Hľadala rôzne spôsoby, aby mi uškodila a vyhrážala sa mi aj súdom. Použila som techniky na kontrolu emócií a navrhla som jej dobrý obchod. „Milá“ kolegyňa sa upokojila a pristúpila na rozumné riešenie problému.
RNDr. Renáta Chamillová, riaditeľka Základnej školy
Ďalšie referencie našich školení nájdete tu >>>
Toto školenie ponúkame pre firmy ako uzavreté školenie.
Cenník firemných školení si pozrite tu >>>
Ak si ho chcete objednať pre svoju firmu, kontaktujte nás prosím na tel: 0904 864 912, alebo na albisa@albisa.sk
Chcete sa tohto školenia zúčastniť ako jednotlivec na otvorenom školení?
Priebežne sledujeme záujem jednotlivcov o naše firemné školenia. Ak sa ich prihlási dostatočný počet, zaradíme to školenie medzi naše otvorené školenia. Prihláste sa nezáväzne tu: