5 krokov k efektívnemu tímu.
Zhoršila sa v poslednej dobe spolupráca členov vášho tímu? Zhoršila sa komunikácia medzi jednotlivými členmi tímu?
Tímová práca je spôsob, ako dosahovať skvelé výsledky. Nestačí ľudí do tímu získať, je treba ich „naladiť“ k spolupráci a podnietiť zameranie na výsledok.
Hlavné príčiny, ktoré bránia ľuďom v tíme efektívne spolupracovať sú:
1. Chýbajúca Dôvera
2. Strach z Konfliktu
3. Neprijatie Záväzku a Neangažovanosť
4. Nebratie na zodpovednosť
5. Nezáujem o výsledky tímu
Pre zlepšenie komunikácie a efektivity tímu je preto treba ľudí najprv rozkomunikovať, aby sa navzájom lepšie spoznali.
Prvý deň
Komunikačný workshop osobnostnej typológie.
Na tomto workshope sa účastníci zoznámia s rôznymi typmi ľudskej osobnosti, s rôznymi spôsobmi ľudskej komunikácie a potom si podľa návodu určia svoj dominantný osobnostný typ. Následne si porovnajú svoj typ osobnosti s bezplatnou škicou Lumina Spark, ktorú získajú tak, že online odpovedia na 16 otázok.
Potom si účastníci urobia Test Efektivity Tímovej Komunikácie, kde si pomenujú hlavnú prekážku, ktorá zhoršuje ich komunikáciu v tíme.
Každý účastník si na základe svojho dominantného Osobnostného Typu a svojej hlavnej prekážky tímovej komunikácie vytvorí svoj Osobný Akčný Plán na zlepšenie komunikácie. Tiež si dohodne so svojim patrónom (kolegom, kamarátom) patronát – ako mu patrón má pomôcť, keď na ňom spozoruje jeho neefektívnu osobnostnú vlastnosť.
Druhý deň
5 krokov k efektívnemu tímu.
Na tomto workshope sa účastníci zoznámia s piatimi príčinami, ktoré znižujú efektivitu tímov. Znova si urobia Test Efektivity Tímovej Komunikácie a porovnáme si ich dnešné výsledky s výsledkami z prvého školenia. Tu budeme vidieť, čo vášmu tímu priniesol prvý workshop.
Každý účastník si na základe svojho dominantného Osobnostného Typu a hlavnej prekážky tímovej komunikácie aktualizuje svoj vlastný Osobný Akčný Plán na zlepšenie komunikácie. Tiež si aktualizuje so svojim patrónom (kolegom, kamarátom) patronát – ako mu patrón má pomôcť, keď na ňom spozoruje jeho neefektívnu osobnostnú vlastnosť.
Trvanie workshopu: 9:00 – 17:00 hod, 1 hodina na obed.
Druhý workshop odporúčam realizovať 1 – 2 mesiace po prvom workshope.
Školenie je interaktívne. Maximálny počet účastníkov je 15 osôb.
Obidva workshopy sa konajú prezenčne.
Cieľom školenia je naladiť členov tímu k vysokému výkonu a konštruktívnej spolupráci.
Prednáša: RNDr. Alexander Birčák
Manažérsky poradca a školiteľ.
(Bývalý riaditeľ marketingu Wüstenrotu Praha, bývalý riaditeľ marketingu Linde Gas Praha a bývalý predseda predstavenstva Sokolovských strojíren.)
Prečo prísť na školenia Alexandra Birčáka: čítajte viac >>>
Čo nám o tomto školení napísali jeho účastníci:
– Veci nie sú iba čierne, alebo biele a všetkého veľa škodí. Uvedomila som si, že prehnané používanie určitých osobnostných kvalít nemusí priviesť k želanému výsledku pri vedení tímu.
Ing. Jana Páleniková, územný riaditeľ, Prvá stavebná sporiteľňa, a.s.
– Školenie mi pomohlo lepšie spoznať samu seba a ukázalo mi, ako lepšie postupovať v praxi pri vedení tímu.
Darina Macáková, územný riaditeľ, Prvá stavebná sporiteľňa, a.s.

Miesta, kde som školil / konzultoval
Kde sa koná toto školenie:
Kdekoľvek na území Slovenska alebo Česka podľa Vášho výberu.
Cena školenia:
Prezenčné školenie: 600 €/osoba,
Online školenie: 480 €/osoba,
Pri viacerých účastníkoch z jednej organizácie poskytujeme zľavy.
Skupina 10 – 15 osôb: 2 400,- € / 2 dni.
Cena je konečná, nie sme platiteľmi DPH. Pre menšie skupiny stanovíme cenu individuálne.
Máte o toto školenie záujem?
Napíšte nám názov školenia, pre koľko osôb a či sa jedná o online/prezenčné školenie na adresu: albisaZAVINÁČalbisa.sk, alebo zavolajte na +421 904 864 912 v pracovné dni od 8:00 – 17:00 hod.