Tajomstvo motivácie klientov odhalené.

 

Motivácia zamestnancov

.

Dobrý klient váš produkt potrebuje, má na neho peniaze a čo je najdôležitejšie – CHCE HO. Vašou úlohou obchodníka je nájsť takého klienta, ktorý Váš produkt potrebuje, má na neho peniaze a potom mu o ňom porozprávať tak, aby ho CHCEL.

Iste rozoznáte Cholerika od Flegmatika, či Melancholika od Sangvinika. A asi tušíte, že každý z nich má iné dôvody, prečo si Vaše produkty kupuje.

Naučte sa „prečítať“ na klientoch, čo potrebujú počuť, aby chceli Váš produkt kúpiť – na školení Tajomstvo motivácie klientov odhalené.
 

Chcete lepšie predávať?

Spoznajte, čo je to vnútorná motivácia. A prečo je užitočná.

Pomôžem Vám porozumieť, o čo ľudia pri uzatváraní obchodu usilujú a prečo sa správajú tak, ako sa správajú. A čo máte urobiť, aby Váš produkt klienti chceli.

Tiež Vám ukážem, čo môže zablokovať prirodzenú motiváciu ľudí k nákupu a ako ich môžete Vy odblokovať.

Stretávate klientov, ktorí by si možno aj chceli Váš produkt kúpiť, ale stále im do toho niečo príde, či si to ešte potrebujú premyslieť? Klientov, ktorí pri obchodnom rozhovore v lepšom prípade mlčia, v horšom prípade kladu strašne veľa otázok a uzavretie obchodu je v nedohľadne?

Naučte sa „prečítať“ ich vnútornú motiváciu – to, o čo vždy usilujú. Ako chcú, aby ich ľudia v okolí videli. A potom im popíšte Váš produkt s dôrazom na to, čo je pre nich dôležité.
 

„Čítanie“ vnútornej motivácie je veľmi jednoduché. Už dnes určite viete určiť, kto sa správa ako FLEGMATIK, alebo ako CHOLERIK. Je logické, že iné veci sú dôležité pre FLEGMATIKA, iné pre CHOLERIKA, SANGVINIKA, či MELANCHOLIKA.

Za každým typom osobnosti sa skrýva jeho konkrétna vnútorná motivácia – jeho silné stránky, i jeho slabiny. Ak poznáte typ osobnosti klienta, môžete mu Váš produkt popísať tak, aby vyhovoval jeho vnútorným prianiam. A tiež si dáte pozor na veci, ktoré ten konkrétny typ osobnosti od kúpy naopak odradia.

Úžasné na čítaní vnútornej motivácie ľudí je to, že to už dnes viete robiť. Akurát ste sa možno nikdy nezamysleli nad tým, o čo jednotlivé typy osobnosti vždy usilujú. Toto napísala jedna z účastníčok školenia:
 

„Na školení som si uvedomila viacero vecí o motivácii, ktoré som síce už vedela, ale dala som si ich do nových súvislostí. Tak ich budem môcť lepšie využiť v praxi. Bolo to super!“
Ing. Renáta Belicová, manažér ľudských zdrojov TESCO STORES a.s., Beckov

 

Na školení sa tiež naučíte, aké psychické bloky môžu zablokovať vnútornú motiváciu Vašich klientov. Sú to INFORMAČNÉ, PREDSUDKOVÉ A EMOČNÉ BLOKY.

Naučíte sa tri jednoduché otázky, s pomocou ktorých dokážete jednotlivé bloky odhaliť. Dozviete sa tiež, ako pomôcť klientom väčšinu blokov prekonať.
 
Nejde o teóriu, dôležitá je prax.

Na školení si uvedomíte, aké nástroje už dnes bežne používate na ovplyvňovanie klientov. A aké iné možnosti pri tom máte. Na príkladoch z praxe si vyskúšate zvládanie emočne vypätých situácií a aká môže byť iná motivácia klientov.
 

Cieľom školenia je zlepšiť Vaše schopnosti komunikovať s klientmi a lepšie predávať.

Naučíte sa tri základné zručnosti pri predaji:
- ako “prečítať” prirodzenú motiváciu ľudí,
- ako odhaliť príčiny demotivácie ľudí,
- ako ovládať a využívať emócie pri predaji.

Veľká časť školenia sa venuje diskusii, analýze emócií a hľadaniu úspešných riešení na pripravených príkladoch z praxe.
 

Z obsahu školenia:

  • emočná inteligencia a emócie pri ovplyvňovaní klientov,
  • typy komunikácie medzi ľuďmi, transakčná analýza, spôsoby reakcie na ponuku,
  • spôsob tvorby postojov a ich využitie pri motivácii a manipulácii,
  • typológia k klientov podľa motivácie,
  • rozdiel medzi stimuláciou a manipuláciou a obrana proti manipulácii,
  • predaj pomocou stimulácie prirodzených potrieb, diktátu, klamstva či vydieraním a ich dôsledky,
  • 3 psychické prekážky uzavretia obchodu, ako ich odhaliť a prekonať,
  • kedy a k čomu možno použiť pomoc z vonku.

 

Stiahnite si bezplatne e-book:

MOTIVÁCIA:
Čo nás poháňa a prečo si s niekým nerozumieme.


V e-booku je popísaná vnútorná motivácia jednotlivých typov osobnosti.

Nájdete tam tiež cvičenie na určenie vlastného typu osobnosti a určenie typu osobnosti človeka, s ktorým si nerozumiete. To Vám umožní zachovať si nadhľad a lepšie komunikovať s takými ľuďmi.
 

Zadajte Váš email, kam Vám bezplatne zašleme e-book:

 

 

 

Prednáša: RNDr. Alexander Birčák
Motivačný poradca šéfov a školiteľ.

(Bývalý riaditeľ marketingu Wüstenrotu Praha, bývalý riaditeľ marketingu Linde Gas Praha a bývalý predseda predstavenstva Sokolovských strojíren.)

Prečo prísť na školenia Alexandra Birčáka: čítajte viac >>>
 

Čo nám o tomto školení napísali jeho účastníci:

Podobné školenie na tému motivácia a manipulácia by mal absolvovať každý, kto pracuje s ľuďmi. Dáva komplexný pohľad na vec. Rád sa k materiálom zo seminára vrátim s odstupom času.
Roland Sikhart, konateľ CAR ZONE s.r.o., Bratislava

Seminár rozšíril moje obzory práce so zamestnancami nezaujatým pohľadom na ich motiváciu. Je to iný pohľad na to, ako funguje motivácia a manipulácia pre dosiahnutie cieľa. Bolo to super zresetovanie mojej hlavy pre ďalšiu prácu.
Milan Veselý, konateľ Profi Cars s.r.o., Trenčianská Turná
 

Účastníčky školenia o motivácii
 

Zo školenia v praxi použijem hlavne informácie o motivácii podľa jednotlivých typov osobnosti a rady na odhaľovanie manipulatívnych hier iných ľudí. Bol to veľmi príjemne strávený deň.
Lenka Drobková, (na foto hore v ľavo), Leader obchodného tímu, Studio Moderna s.r.o.

Uvedomila som si, že sa treba podriadených viac pýtať na ich dôvody, prečo by mali splniť danú úlohu a viac im odovzdávať zodpovednosť za jej splnenie. Páčilo sa mi spojenie teórie s praxou a konkrétne rady a tipy pre bežný pracovný i osobný život.
Ing. Rozália Gaálová, (na foto hore v pravo), Vedúca obchodného oddelenia, Studio Moderna s.r.o.
 

Ďalšie referencie našich školení nájdete tu >>>

Toto školenie si môžete objednať aj ako firemné školenie pre Vašu spoločnosť, čítajte viac >>>
 

Kedy a kde sa koná toto školenie:

Termín školenia nebol určený

Školenie trvá 1 deň, od 9.00, do 16.00 h.

Cena školenia: 220,- €/osoba bez DPH. Cena zahŕňa pracovné materiály, občerstvenie a obed.