Ako zvládať manipuláciu pri predaji a nákupe.

 

Predávate nejaké produkty? Nakupujete tovar a služby? Stáva sa vám, že vás obchodní partneri „zaženú do kúta?“ Obchodné jednania sú obľúbeným miestom pre manipuláciu, ktorou sa jeden z partnerov snaží získať neoprávnené výhody na úkor druhého.

Zmanipulovaný človek sa cíti nepríjemne – buď manipulácii podľahne a urobí niečo, čo by za bežných okolností neurobil. Alebo manipuláciu odmietne, za čo si vyslúži manipulátorove výčitky a obvinenia, takže sa znova cíti nepríjemne.
 

Ako zvládať manipuláciu a zachovať si pri tom dobrú náladu?

Pochopením psychologických mechanizmov, ktoré fungujú pri manipulácii, získate návod na úspešnú obranu pred manipuláciou a jasnú hlavu bez výčitiek.
 

Ako zvládať manipuláciu v predaji a nákupe

.

Témy školenia:
• Aký je rozdiel medzi manipuláciou, motiváciou a presvedčovaním.
• Rola emócií pri manipulácii ľudí.
• Rôzne typy manipulácie, manipulatívne hry.
• Manipulatívne metódy a taktiky.
• Šesť zásad pri zvládaní manipulatívneho správania.
• Komunikačné nástroje na zvládanie manipulácie.
• Vecná odolnosť pri manipulácii.
• 4 typy psychologickej manipulácie.
• Nácvik zvládania rôznych typov manipulácie.
 

Cieľom školenia je zlepšiť Vašu schopnosť odolávať manipulácii pri obchodných rozhovoroch.

Veľká časť školenia sa venuje tréningu modelových situácií, diskusii, analýze emócií a hľadaniu úspešných riešení na predpripravených príkladoch z praxe.
 

Pozrite si krátku upútavku na školenie tu:



 

Prednáša:
RNDr. Alexander Birčák, poradca, kouč a lektor.
(Bývalý riaditeľ marketingu Wüstenrotu Praha, bývalý riaditeľ marketingu Linde Gas Praha a bývalý predseda predstavenstva Sokolovských strojíren.)

Prečo prísť na školenia Alexandra Birčáka: čítajte viac >>>

 

Čo nám o tomto školení napísali jeho účastníci:

- Naučila som zvládať rôzne nátlakové situácie. Uvedomila som si, že pri komunikácii sa nedá nemanipulovať, otázka je, či to je etická, alebo neetická manipulácia.
Gabriela Sedláčková, nákupca špecialista, Prvá stavebná sporiteľňa, a.s.

- Získal som nové informácie pre riešenie konfliktov, ako zvažovať odpovede a nedať sa zmanipulovať – vtiahnúť do zbytočnej debaty. Ako byť konštruktívny.
JUDr. Peter Olšavský, konateľ Sechmet s.r.o.

 

Pre koho je školenie určené:
Pre obchodníkov, podnikateľov, riaditeľov, vedúcich pracovníkov a záujemcov o tématiku.
 

Kedy a kde sa koná toto školenie:

Školenie trvá 2 dni, od 9.00, do 16.00 h.
 

Cena školenia: 440,- €/osoba/2 dni, bez DPH.
Cena zahŕňa pracovné materiály, občerstvenie a obed.
 

Cenové zvýhodnenie:

1. Zľava 10%:
Cena 396,- €
je pri platbe pred uzávierkou 14 kalendárnych dní pred konaním školenia.

alebo

2. Akcia 1 + 1 ZDARMA.
Zaplaťte za toto školenie pred uzávierkou a ďalší človek, ktorého určíte, získa účasť na tomto školení zdarma. Pre uplatnenie Akcie 1 + 1 ZDARMA napíšte do Poznámky v prihláške “Akcia 1 + 1 ZDARMA”.
 
OBCHODNÉ PODMIENKY ŠKOLENIA: čítajte viac >>>
 

 

Prihláška na školenie:

Ako zvládať manipuláciu pri predaji a nákupe

2 dni (9.00 - 16.00 hod.), 440,-€/osoba.

Zvoľte si mesto a termín Vami vybraného školenia:



Tu uveďte svoje osobné a firemné údaje:

Počet prihlásených účastníkov, vrátane Vás:

Meno, priezvisko a titul účastníka: (požadované)

Funkcia v spoločnosti:

Obchodné meno spoločnosti:

Sídlo spoločnosti - adresa (ulica, číslo, PSČ, obec):

IČO:

DIČ/ IČ DPH:

Telefón (povinné):

Váš email (povinné):

Poznámka:

Zaslaním tejto prihlášky súhlasím s tu uvedenými Obchodnými podmienkami školenia. Čítajte viac >>>

Ak ste prihlášku vyplnili správne, objaví sa pod tlačítkom dole potvrdenie o jej prijatí. Ak nevyplníte všetky požadované položky, objaví sa tam výzva k ich oprave.

 

Toto školenie ponúkame aj pre firmy ako uzavreté školenie.

Cenník firemných školení si pozrite tu >>>

Ak si ho chcete objednať pre svoju firmu, kontaktujte nás prosím na tel: 0904 163 383, alebo na albisa@albisa.sk